3 ważne rzeczy przy wyborze producenta mikrocementu 

 

Jakiś czas temu pisaliśmy jak wybrać dobrego wykonawcę mikrocementu. Dziś chcemy pomóc odpowiedzieć na pytanie, na co zwrócić uwagę, wybierając producenta mikrocementu.

Na rynku istnieje wielu producentów mikrocementu. Są to zarówno firmy polskie, jak i zagraniczne, które sprzedają swoje produkty poprzez krajowych dystrybutorów. Ich oferta różni się pod względem rodzaju sprzedawanych produktów (np. jedni oferują wyłącznie tradycyjny mikrocement dwuskładnikowy, inni również mikrocement gotowy do użycia), ceną oraz sposobem dystrybucji (sprzedaż stacjonarna lub online, przedstawiciele handlowy itd.). Skąd klient, który nie zna branży i po prostu szuka najlepszego produktu do swojej inwestycji, ma wiedzieć którą firmę wybrać? Oto 3 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę i które pomogą podjąć decyzję.

 

Po pierwsze: opinie o produkcie i zdjęcia z realizacji

Nie ma tygodnia, żeby któryś z naszych zadowolonych klientów nie pochwalił się swoją mikrocementową realizacją na Instagramie, Facebooku, czy po prostu nie napisał miłego maila z podziękowaniami i przesłał zdjęcia. Sprzedajemy dużo indywidualnym inwestorom, którzy albo zlecają pracę ekipom wykonawczym, albo sami podejmują się aplikacji mikrocementu w swoich domach. Nierzadko po skończeniu prac polecają nasze produkty znajomym. Niezmiernie nas to cieszy. Większość zdjęć na naszej stronie pochodzi właśnie od klientów. Natomiast inne robimy sami, a gdy dzielimy się inspiracjami i pokazujemy betonowe realizacje, które nie są nasze, zawsze podajemy źródło zdjęcia.

Niestety, są producenci mikrocementu, którzy kopiują zdjęcia konkurencji albo wrzucają fotografie kupione w banku zdjęć i przedstawiają je jako swoje realizacje, wklejając nawet do nich swoje logo. Naruszają tym samym prawa autorskie właścicieli zdjęć, a klientów najzwyczajniej okłamują. Jednak takie oszustwo można zdemaskować w bardzo prosty sposób. Przeglądarka Google Chrome oferuje prostą funkcję, która od razu wyszuka zdjęcia w grafikach Google. Wystarczy kliknąć na podejrzane zdjęcie prawym klawiszem myszki i wybrać “Szukaj obrazu w Google” lub po prostu na klawiaturze nacisnąć “s”. Przeglądarka przekieruje nas do wyszukiwarki grafiki. Jeśli znajdziecie tam zdjęcie, które jest na kilkudziesięciu stronach, to możecie mieć niemal pewność, że zdjęcie jest ukradzione lub zakupione w bankach  zdjęć. Czy takiemu producentowi można ufać?

A my jesteśmy dumni z naszych zdjęć i zdjęć z realizacji naszych klientów! 🙂 Oto kilka z nich:

mikrocement - zaufany producent to podstawa

Z mikrocementem Festfloor każdy mężczyzna może zostać bohaterem w swoim domu 🙂 (użyto produktu FestfloorGo!)

 

mikrocement producent

Eksperyment z mikrocemetem w łazience u Laury z Wielkiej Brytanii wyszedł całkiem nieźle (użyto produktu FestfloorGo!)

 

mikrocement producent

Remont w czasach zarazy – podłoga z mikrocementu w kuchni u Pani Judyty (użyto produktu FestfloorGo!).

 

mikrocement producent

Polski mikrocement zdobywa Skandynawię: mikrocement na ścianie i podłodze w łazience u Louise z Danii (użyto produktu FestfloorGo!).

 

Mikrocement Festwall GR2 w łazience u naszej angielskiej klientki.

 

Niebanalna łazienka z różowym mikrocementem na ścianie  u Chrisa i Marisy z Wielkiej Brytanii (użyto produktu Festwall)

 

Różowej łazienki ciąg dalszy. Inwestorzy wciąż się nią chwalą na Instagramie i polecają Festfloor.

 

Festfloor Go!

Zestaw Festfloor Go! czeka na użycie. My czekamy na efekty 🙂

 

Po drugie: realizacje, które można zobaczyć na żywo

Ktoś mógłby powiedzieć, że zdjęcia to nie wszystko, że mogą być niewyraźne lub przerobione, że nie widać na nich wszystkiego, że nie można ich dotknąć, sprawdzić twardości materiału, jego faktury czy stopnia połysku lakieru. To prawda. Dlatego zawsze polecamy odwiedzenie lokalu, gdzie zastosowano mikrocement, by obejrzeć go na żywo. Przy odrobinie szczęścia można nawet porozmawiać z właścicielem i spytać go, jak ten materiał się użytkuje i czy jest z niego zadowolony. Posadzki z mikrocementu Festfloor można zobaczyć w kilku ogólnodostępnych obiektach na terenie Polski, są to m.in.:

 

Po trzecie: obsługa klienta

Pomyśl: czy chcesz kupować produkt firmy, która ma długie terminy wysyłki, która nie odbiera telefonów, w której doradca klienta nie zna odpowiedzi na Twoje pytania, obiecuje, że oddzwoni, ale tego nie robi albo który w ogóle nie mówi polsku ani nawet po angielsku? Co gdy w trakcie trwania prac, zdarzy się coś nieprzewidzianego i nie będziesz wiedzieć, co zrobić? Co jeśli czegoś Ci zabraknie i pilnie będziesz musiał domówić produkty?

Zrób test i zanim złożysz zamówienie, zadzwoń do firmy i zadaj kilka pytań.

Dla nas dobra obsługa klienta to priorytet:

  • Dzięki temu, że produkty mamy cały czas na stanie, zamówienia realizujemy od razu.
  • Jesteśmy do dyspozycji klientów pod telefonem, mailem, na Instagramie i Facebooku.
  • Edukujemy klientów, publikując porady na naszej stronie oraz filmy na YouTube. Nie robimy z mikrocementu produktu wyłącznie dla wtajemniczonych i profesjonalistów.
  • Szkolimy i edukujemy wykonawców, by świadczyli jak najlepsze usługi dla naszych klientów (mikrocement szkolenie)

 

A Ty kogo wybierzesz?