Dlaczego warto być klientem Festfloor

 

 

1. Obsługa klienta i doradztwo techniczne na najwyższym poziomie

Każdemu klientowi oferujemy fachowe doradztwo w wyborze mikrocementu oraz wsparcie techniczne w przeprowadzeniu całej inwestycji. Naszej współpracy nie kończymy w momencie sprzedaży produktu i zawsze służymy wsparciem – jeśli masz jakiekolwiek pytania, planujesz nietypową realizację, skontaktuj się z nami poprzez stronę, Facebook lub Instagram. Jesteśmy tam, by Ci pomóc.

 

2. Błyskawiczna wysyłka

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 10  (w dni robocze) są zazwyczaj wysyłane tego samego dnia. Około 90% zamówień dociera do klientów już następnego dnia.

 

3. Bezproblemowe zwroty i reklamacje

Jeśli z jakiegokolwiek względu rozmyśliłaś/ rozmyśliłeś się i chciałbyś zwrócić produkt, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni. Nie dotyczy to produktu FestfloorGo!, ponieważ jest on barwiony pod indywidualne zamówienie.

 

4. Elastyczna forma  płatności

U nas zapłacisz jak Tobie wygodnie: przelewem tradycyjnym, kartą płatniczą, blikiem lub poprzez płatności online. Klientom sklepu online oferujemy nowoczesny i wielofunkcyjny system  płatności, które obsługują  zarówno przelewy do ponad 40 zintegrowanych banków jak ich szybkie przelewy do dowolnych banków, oraz płatności kartami Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia PayU.

 

5. Elastyczna dostawa

Twoje zakupy wysyłamy kurierem Inpost. Po złożeniu zamówienia dostaniesz wiadomość sms z numerem przesyłki, dzięki czemu będziesz mógł /mogła sprawdzić, kiedy otrzymasz towar. Zamówienie wysyłamy także do większości krajów Europy. Przy większych zamówieniach poza Europę, prosimy o kontakt w celu indywidualnej wyceny kosztów dostawy.

 

6. Wygodne zestawy 

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów indywidualnych, oferujemy małe wygodne zestawy mikrocementu na ściany i posadzki (najmniejszy zestaw już od 3,5kg). Z kolei profesjonalnym wykonawcom oferujemy większe pojemności oraz produkty dostępne poza zestawami.

 

 7. Bezpieczne zakupy

Płatności w naszym sklepie są obsługiwane przez znaną firmę zewnętrzną: PayU. Transakcje obsługiwane przez PayU zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji.

Jeśli płacisz szybkim przelewem (np. przez mTransfer, lub „Płać z ING”) w naszym sklepie nie pozostawiasz żadnych danych bankowych – nazwy banku czy numeru konta. Płatność przelewem odbywa się od strony Twojego banku i on zapewnia bezpieczeństwo transakcji.
Jeśli płacisz kartą kredytową, dane karty podajesz na specjalnej stronie PayU. Nasz sklep obsługuje technologię 3D-Secure, która opiera się o dwuetapową autoryzację transakcji. Osoba dokonująca zakupu w sklepie internetowym, po wprowadzeniu niezbędnych danych karty, otrzymuje SMS zawierający jednorazowe hasło. Dopiero po wprowadzeniu kodu w odpowiednie pole dochodzi do ostatecznej autoryzacji.